Wij zijn The HUB

Nice to meet you!

The HUB is hét invite-only platform van Sanoma voor toonaangevende content creators.  Wij helpen kwalitatieve bloggers, vloggers, Instagrammers en andere creators groeien en koppelen hen vervolgens aan relevante merken.
 

The HUB werkt met een uitgebreide pool van content creators, waardoor elk mogelijk onderwerp wordt gecoverd. Wij helpen merken met het opzetten van een ijzersterke strategie en het bedenken van een creatieve insteek voor authentieke content. Vervolgens brengen we de merken in contact met relevante creators die het verhaal op een persoonlijke en unieke wijze onder de aandacht brengen bij de doelgroep.

Over Sanoma

Sanoma is het meest crossmediale mediabedrijf van Nederland. Met sterke merken heeft het bedrijf een stevige marktpositie in bijna onderdelen van de mediabranche; publiekstijdschriften, events, customer media, e-commerce, sites en apps. Het portfolio bestaat uit uiteenlopende A-merken, waaronder Autoweek, Flow, Libelle, LINDA, vtwonen, Viva, Flair, Nu.nl en Fashionchick.

Geschiedenis

De indrukwekkende historie van Sanoma gaat terug tot 1913, een periode waarin het bedrijf enkel tijdschriften produceerde. Vanaf 1996 is Sanoma actief op internet. We hebben dan ook van dichtbij gezien welke veranderingen technologie teweeg brengt. En met de samenwerking met SBS (SBS6, Net5 en Veronica) heeft Sanoma in 2011 een volgende grote stap gezet in het uitbouwen van een groot multimediaal portfolio.  Ook op het gebied van social media zit Sanoma niet stil; merken zoals vtwonen, LINDA en Libelle zijn sinds het eerste uur actief op platformen als Instagram en Facebook en hebben hier een grote schare fans opgebouwd.  En al sinds 2013 is er een nauwe samenwerking tussen influencers, Sanoma-merken en adverteerders. Een samenwerking die we vanaf 2017 verder uitbouwen via The HUB.