Albert Heijn | Groentegemak

Made by Ellen Smaakmenutie Foodie-ness

Albert Heijn - Groentegemak

Voor de nieuwe Albert Heijn oven- en wokgroenten organiseerden we een uniek PR event bij De Dakkas in Haarlem. Het doel was om de nieuwe oven- en wokgroenten onder de aandacht te brengen, waarbij de kernwaarden van de nieuwe groentegemak pakketten centraal stonden. Daarnaast wilden we zoveel mogelijk inspireren en verassende content maken.

We organiseerden een kook workshop voor influencers als Mady by Ellen, Smaakmenutie en Foodie-ness én redactieleden met sterrenchef Esmée Strooker, ookwel bekend van masterchef, uiteraard mét de oven- en wokgroenten.

De influencers schreven hier vervolgens een blogpost over of maakte een video met hun eigen recept geïnspireerd door en op de oven- en wokgroenten.

 

‘De locatie was perfect gekozen! Deze paste goed bij het ‘Echt Vers’ karakter van Albert Heijn.’ ‘Door actief aan de slag te gaan met het nieuwe groenteconcept was iedereen direct verkocht.’
Mascha Wijker, Projectmanager Communicatie Albert Heijn

Blog
Made by Ellen | Smaakmenutie | Foodie-ness
Instagram
Made by Ellen | Smaakmenutie | Foodie-ness
Online
Margriet | Flair | VIVA | Libelle

We hebben samen met de influencers en de titels een bereik gerealiseerd van maar liefst 13 miljoen! Dit heeft zowel onze als de verwachting van de klant ruimschoots overtroffen.

 

Deze campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Albert Heijn.